Reklamacje
Reklamacje
Gwarancja rozpoczyna się z dniem odebrania produktu przez konsumenta. Towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. Sprzedawca odpowiada za wady produktu, które mają towar w chwili jego odbioru przez kupującego lub które ujawnią się w okresie gwarancyjnym. Nie dotyczy to wad powstałych na skutek nieostrożnego obchodzenia się lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamowana przesyłka wysłana pocztą: Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać pocztą na adres:
UNICATO s.r.o.
Diviacka Nova Ves 106
97224 Diviacka Nova Ves
SŁOWACJA
tel.: +421940652650
- Do przesyłki dołącz kopię faktury lub dane, dzięki którym będziemy mogli Cię zidentyfikować (imię i nazwisko, pod którym zostało złożone zamówienie).
- Koszty transportu reklamowanego produktu do nas zostaną Państwu zwrócone (na żądanie) w przypadku uznania reklamacji. Nie ma konieczności adresowania reklamowanego produktu do konkretnego pracownika. Każdą reklamację rozwiązujemy bez zbędnej zwłoki i informujemy Klienta o jej przebiegu.
- W przypadku płatności kartą online, PAYPAL, GOOGLE PAY, APPLE PAY – Twoje pieniądze zostaną zwrócone na Twoją kartę.
- W przypadku wpłat na nasz rachunek płatniczy – Twoje pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto, z którego otrzymaliśmy płatność.
- W przypadku płatności za pobraniem - prosimy o podanie na fakturze numeru konta w formacie IBAN, na które chcesz przesłać pieniądze za zamówienie.
Z działem reklamacji można skontaktować się mailowo pod adresem info@unicatoshop.pl